Vi har vårt helt egna webbshop!

I vår webbshop kan du hitta en hel del kläder, mössor påsar och liknande med kåren tryck på!
Allt i vår webbshop är efter tycke och smak och är helt frivilligt att köpa och använda för de som vill och känner för det.

Du hittar vår webbshopp här

Scoutdräkten som vi vill att våra medlemmar har hittar ni i vår fysiska shop på scoutkåren (mer information nedan)

Besök vår scoutshop i kårlokalen

Några gånger per termin öppnar vår scoutshop upp i samband med avdelningsmöten, övernattningar, hajker eller läger!

I scoutshoppen hittar du allt det nödvändiga för att kunna vara med i vår verksamhet.

Scouttröjort, halsdukar, bestick och lite annat smått och gott finns i de flesta storlekar och för de flesta behov!

Du kan alltid fråga en avdelningsledare om mer information om du behöver en ny tröja eller liknande.